marți, ianuarie 24, 2012

RIDENDO CASTIGAT MORES (VII)

SUMARUL BLOGULUI

Am primit şi dau mai departe…


- Nu vă supăraţi... Puteţi sta puţin mai la dreapta, să-l văd şi eu mai bine pe Băsescu? ...
- Sigur. Nu vreţi să vă dau binoclul meu?...
- Nu, mulţumesc, am lunetă la puşcă!

Întrebare: Dacă Boc boceşte, Băsescu ce face?
Întrebare: Ce spui dacă-l vezi pe Băsescu îngropat pînă la gît în ciment?
Răspuns: Mai trebuie ciment!

La Al 20-lea Congres al PDL, Băsescu, gîrbovit de ani şi plictisit de povara puterii, se adresează participanţilor îmbrăcaţi în salopete portocalii:
- Drragii mei, eu… eu m-am hotărrît să rrenunţ. Prropun să fie aleasă în locul meu prrietena mea, Elena!
- Huooo! Huooo!
- Bine… Atunci prropun să mă înlocuiască la prreşedinţie prrietenul meu, Boc.
- Huooo! Huooo!
- Şmecherrilor ce sînteţi! Ştiam eu că tot pe mine mă vrreţi!!!
Băsescu şi Boc într-o barcă, în largul mării înfuriate. Un val puternic răstoarnă barca.
Întrebare: Cine scapă?
Răspuns: România!

28 comentarii:

La 24/1/12 3:29 p.m. , Anonymous Johny Dreptaciul a spus...

Actuala clasa politica se afla in disociere profunda cu cetatenii pe care ii reprezinta. Pentru clasa politica (toti cu aceleasi proveniente:securitate, activistii de partid comunisti)cetatenii reprezinta doar vaca de muls. si ne-au muls bine.
Ma mira faptul ca si-au prezentat adevarata fata a minciunii si demagogiei.
Aceasta evolutie a lucrurilor o asteptam de mult.
Se intimpla acelasi lucru ca in orice organizare mafiota: lupta ptr. putere, cind mafiotii isi dau in cap unul altuia.
Nu mai au puterea si rabdarea de a inventa modalitati de manevra.

PDL cu resurse financiare, umane, organizatorice, pregateste din nou o miscare politica ce are ca scop pastrarea puterii.
Imparte electoratul in diferite segmente si lanseaza asa-zise partide de drepta “revolutionare” si chiar de stinga. In aceasta miscare se inscrie si Noua republica (partid format din tineretul PDL cu fondurile banesti, organizarea si structura PDL.
Este rusinoasa atitudinea intelectualului Mihai Neamtu, care a ajuns sa se prostitueze pentru o functie efemera. Trist este ca acesta are capacitatea de a atrage si alti tineri intelectuali in aceasta noua minciuna PDL-ista. (si el stie asta)
Traian Basescu a incercat sa se foloseasca si de copii sai, punind-o pe fiica cea mare sa infiinteze MiscareaPopulara- initiativa moarta din fasa pentru faptul evident ca electoratul stie acest lucru. NU a avut curaj sa o foloseasca pe EBA. Intelege dimensiunea inselatoriei.
UNPR- partid format din oportunisti si corupti care au nevoie de un paravan pentru a scapa- sa speram ca doar ptr. o perioada scurta de timp- de Justitie.
UDMR- partid de sovini, retrograzi, care nu urmaresc decit anexarea Transilvaniei la Ungaria. Majoritatea liderilor UDMR locuiesc in Ungaria.
Partidul Poporului –Dan Diaconescu prin care Basescu urmareste atragerea electoratului de stinga
Toate aceste partide participante la alegerile urmatoare, cu “ajutor” din partea celor care vor numara voturile, vor realiza un procentaz de 7-13 % – in general nesemnificativ, dar care vor forma o ‘COALITIE DE GUVERNARE” si prin majoritatea artificiala creeata vor guvena Romania pentru inca 4 ani. Si astfel vor avea din nou “liber” la buzunarul Statului.
NE VA FI TOT MAI GREU, DRAGI ROMANI

 
La 24/1/12 3:30 p.m. , Blogger Răzvan Codrescu a spus...

@ Johny (Johnny?) Dreptaciul

Cu rezerve faţă de anumite detalii (cazul Mihail Neamţu, de pildă, e mult mai complex, iar un Dan Diaconescu - indiferent ce va fi fost la un moment dat - e astăzi altceva decît o unealtă băsesciană), vă dau dreptate şi vă împărtăşesc şi îngrijorarea, şi circumspecţia.

 
La 25/1/12 4:26 p.m. , Anonymous Anonim a spus...

Directia e in continuare gresita.

Nu am vazut nici o pancarta cu: STOP AVORTUL, STOP CRIMA, STOP SINUCIDEREA, STOP PROSTITUTIA… STOP LA TOT CE INCALCA LEGEA LUI DUMNEZEU sau DOAMNE, VINO DOAMNE SA VEZI CE-A MAI RAMAS DIN OAMENI!!!

ci doar JOS... LIBERTATATE...

Prezenta lui Dumnezeu e incomoda in democratie iar Legea Divina e atentat la "libertate".

Degeaba se fac glume. Vinovati nu sunt ei, ci noi. Ei sunt doar oglinda inimilor noastre.

http://www.academiacatavencu.info/actualitate/exclusiv-lili-prostituata-protestatarilor-din-piata-universitatii.html

http://www.academiacatavencu.info/politic/exclusiv-discursul-pe-care-l-va-rosti-traian-basescu-in-scurta-vreme.html

 
La 25/1/12 7:57 p.m. , Anonymous Anonim a spus...

PĂCAT!

 
La 26/1/12 3:02 p.m. , Anonymous inchiriere sistem karaoke a spus...

Am observat oameni obisnuiti care se incurca unii pe altii: se injura, se imping, se imbrancesc, se desconsidera, au impresia ca altii le vor raul…
Cred ca a venit momentul ca romanii sa-si dea seama ca de vina pentru situatia in care am ajuns, nu sunt vinovati decat tot ei (adica noi toti)... cand vom incepe sa lucram la remedierea acesti situatii?

 
La 26/1/12 3:42 p.m. , Anonymous Ioan Stoicescu a spus...

Un text simplu si mi-ar placea sa cred ca poate explica cate ceva:

http://www.adevarul.ro/dinu_patriciu_-_opinii/Capitalismul_e_de_vina_7_634206577.html

 
La 26/1/12 6:13 p.m. , Anonymous Anonim a spus...

Ca si acum 22 de ani sansa Romaniei se afla in Piata Universitatii! Atunci am pierdut-o, acum sa nu o mai pierdem!

 
La 26/1/12 10:30 p.m. , Blogger Răzvan Codrescu a spus...

Hai să avem un minim discernămînt şi să nu confundăm Piaţa Universităţii de azi cu Piaţa Universităţii de acum 22 de ani! Atunci nu erau la mijloc revendicări materiale. ci principii, manifestanţii erau de 10-12 ori mulţi, iar statura lor intelectuală şi socială era cu totul alta (într-o proporţie decisivă şi definitorie). Azi, cum am mai spus-o, se adună acolo, în majoritate covîrşitoare, tocmai cei care au lipsit acum 22 de ani şi cărora cred că mai degrabă le-a ajuns cuţitul la os decît să le vină mintea la cap. Dacă galeriile de fotbal, pensionarii, şomerii şi frustraţii ar fi "şansa României", cum ziceţi, atunci chiar că n-am mai avea nici o şansă!
Eu nu zic că demonstranţii de acum n-au dreptatea lor şi că fenomenul nu e unul grăitor pentru starea generală a societăţii româneşti de azi, dar e ceva - cel puţin deocamdată - restrîns şi haotic. România e o realitate mult mai vastă şi mai complexă decît ce se vede şi se aude în Piaţă, iar maimuţărirea vechii Pieţe a Universităţii e un semn că şi în materie de protest public stăm pe un epigonism mărunt şi la limita ridicolului, nu mai avem "vînă" nici în privinţa conţinuturilor, nici în privinţa formelor, ci doar un fel de iritare primitivă, mimetică şi gregară, cu o tentă tot mai accentuată de caragialism (care însă, în context, e mai degrabă tragică decît comică).
Ministrul Baconschi a fost demis, chipurile, pentru că ar fi jignit Piaţa pe blogul personal, făcînd-o "mahala ineptă". Mahala este; rămîne de discutat dacă - sau în ce proporţie - şi ineptă (sărăcia şi disperarea nu sînt, totuşi, chestiuni de inepţie...). Dacă d-l Baconschi va fi greşit, a plătit cu vîrf şi îndesat (ba chiar în locul altora care ar fi fost mult mai indicaţi să plătească - în frunte cu preşedintele şi premierul). Deşi cred că mai mult decît demiterea în sine a cîntărit modul grosolan şi abject în care a fost făcută (mai ales că nu ar fi fost vorba să se mai aştepte cîteva zile, ci numai cîteva ore, pînă cînd omul se întorcea la Bucureşti de la masa tratativelor europene). Dar, mă rog, aceasta e o altă discuţie.
În orice caz, păţania recentă a d-lui Baconschi mi-a amintit de cea a unui scriitor spaniol de acum vreo sută de ani, Ramón del Valle-Inclán, care, în urma unui litigiu estetic, a insultat un poliţist, făcîndu-l imbecil, drept care a fost chemat să dea oficial socoteală. "Dar, domnilor, aceasta n-a fost o insultă, cît o definiţie!", a spus scriitorul.
Oricît de îndreptăţită în revendicările ei (poate ca şi poliţistul acela în exerciţiul funcţiunii lui), actuala Piaţă a Universităţii are marja ei de derizoriu. Acum 22 de ani se simţea mai mult UNIVERSITATEA; acum se simte mai mult PIAŢA. Ceea ce nu poate trece neobservat, oricît ar conveni sau nu agitaţia anti-putere.

 
La 27/1/12 9:05 a.m. , Anonymous Anonim a spus...

Domnule Codrescu, va contrazic.
Piata Universitatii de acum nu este o mahala.
Am fost acolo 4 zile si am stat de vorba cu oameni.
Am intalnit oameni de toate categoriile sociale: tineri, studenti, pensionari, someri etc.
Eu de exemplu sunt medic si m-am simtit jignit de cuvintele lui Baconschi.
Parerea mea este ca Baconschi, ca si Neamtu si altii, sunt oameni lipsiti de coloana vertebrala.
Daca nu ati fost in piata, domnule Codrescu, nu va mai dati cu pararea. Si nu mai generalizati ca toti sunt o mahala.
Nici in 90 nu a fost numai lume buna acolo. Iar acum, eu am vazut acolo chiar si sustinatori ai monarhiei, oameni care aveau pancarde de sustinere a democratiei, care strigau jos dictatura etc.
Nu toti au venit de foame acolo.
De exemplu, eu nu am fost acolo de foame. Ci pentru ca m-am saturat de abuzurile anti-democratice ale lui Basescu (vezi chiar si ultima incalcare a constitutiei prin numirea lui Cristian Diaconescu ca ministru prin decret prezidential, fara sa mai treaca prin parlament).

 
La 27/1/12 10:24 a.m. , Anonymous Ioan Stoicescu a spus...

D-le Codrescu,

Piata din 90 avea pe agenda pct.8 de la Timisoara si era numita ZONA LIBERA DE COMUNISM.

In 2012 gasim si asa ceva:

http://www.criticatac.ro/despre-noi/

Diferenta e sesizabila din avion.

In acele timpuri Tutea era ascultat cu sufletul plin de emotie.

Astazi, moderatorii tv par a deveni noii idoli ai multimii.

 
La 27/1/12 11:39 a.m. , Blogger Răzvan Codrescu a spus...

Anonimului de la 9.05 AM:

Eu n-am spus (şi nici chiar d-l Baconschi) că toţi cei din Piaţă ar reprezenta "mahalaua", ci doar că "mahalauua" este, de data aceasta, majoritară şi dominantă (cum nu era acum 22 de ani, cînd, în aceeaşi Piaţă, predomina "elita" de atunci a ţării: studenţi, intelectuali, artişti, foşti deţinuţi politici, foşti disidenţi). Contează enorm, ca imagine (şi nu numai), cine dă tonul şi cine ţine cîrca.
La "coloana vertebrală" poate că vă pricepeţi mai bine, ca medic; nu vreau să comentez. Între "intelectualii lui Băsescu" şi "suporterii" echipelor de fotbal situaţia este... cel puţin complexă. Dvs., ca doctor, nu aveţi o sarcină prea uşoară... Eu, ca simplu blogger, sînt poate mai avantajat (are şi "virtualul" avantajele lui perverse)...
Altminteri, vă împărtăşesc decepţiile cu privire la actuala putere şi clasă politică, dar aceasta e deja o altă discuţie - care priveşte nu o piaţă sau alta, ci naţiunea în ansamblul ei (care - din fericire - nu e numai cea care se vede şi se aude la televizor).

 
La 27/1/12 4:19 p.m. , Anonymous Alexandru a spus...

A asocia ce se intampla acum in Piata Universitatii cu ce se intampla in primavara lui 1990 inseamna a injosi cel mai frumos simbol al rezistentei anticomuniste si al recuceririi democratiei din Romania de dupa 1989. Niciodata poate ca vreo manifestatie publica din Romania nu va mai avea puritatea si inaltimea morala de atunci. Ceea ce se intampla acum, oricat de indreptatit ar fi (si este, caci lumea s-a saturat de politicianism)), nu este decat o caricatura vulgara a ceea ce a fost atunci. Si un semn grav ca am involuat mult sub raportul calitatii umane.

 
La 27/1/12 6:13 p.m. , Anonymous Anonim a spus...

Domnule Codrescu, faptul ca Piata Universitatii nu mai are aceeasi calitate si poate imagine buna, precum a fost acum 20 de ani este o consecinta a ceea ce s-a intamplat...20 de ani. Au fost multi oameni buni in Piata Universitatii, de mare calitate. Asa cum au fost si mahalagii. Spuneti "doar că "mahalauua" este, de data aceasta, majoritară şi dominantă". Nu este adevarat. Poate eu si amicii mei nu avem cultura multor dintre studentii de atunci, dar asta este numai rezultatul degradarii societatii romanesti. Eu n-am iesit de foame si va garantez ca nici suporterii echipelor de fotbal. Stiti, nu stiti, majoritatea acelor huliti suporteri, este formata din oameni cu facultate, cu masterate. Din pacate, in lipsa unor oameni de valoare - unde s-au ascuns - care sa-i invete cum sa se comporte cand manifesta, se comporta cum au vazut la manifestatiile din Occident. Faptul ca doar noi - epigonii - am iesit si am strigat, din principiu, pentru libertate, e ultima sfortare de viata a neamului. E un strigat de ajutor: avem nevoie de intelectualii carismatici care sa ne conduca, de preotii curajosi care sa ne vorbeasca, de artistii demni care sa ne cante...Unde sunt? Altfel, vom muri.

Cristian Comanescu

 
La 27/1/12 6:57 p.m. , Blogger Răzvan Codrescu a spus...

Răspuns la întrebarea lui O. B. (nepostat, după propria dorinţă):

Este vorba de volumul "Politice" din 1996.

 
La 27/1/12 7:08 p.m. , Blogger Răzvan Codrescu a spus...

@Alexandru (dar şi "anonimul" C. C.):

Nu ştiu dacă am involuat sau nu, dar acum se manifestă un alt segment social. El exprimă, în felul lui, o nemulţumire generală, dar e incapabil să întrevadă cu adevărat o alternativă. PDL nu, actuala opoziţie nu, Dan Diaconescu nu, monarhia nu, FMI-ul nu... Şi atunci – CINE sau CE? Şi mai ales – CUM? O lovitură de stat militară? O livrare necondiţionată unei puteri străine, sub presiunea străzii? Un guvern de tehnocraţi – dar girat de cine? 22 de ani de iresponsabilitate civică ne-au adus într-o situaţie aproape imposibilă, dacă nu cumva chiar în pragul absurdului. Am lăsat să crească şi să se împiciorongească – politic şi economic – un monstru cu multe capete, care nu mai e uşor de pus cu botul pe labe, pentru că el nu numai că exercită „de jure” puterea (prin unul din capetele lui), dar chiar o are „de facto” (cu toate capetele la un loc).
Oricum ar fi, e bine că există o nemulţumire publică ce se manifestă constant şi încăpăţînat. E de sperat să nu rămînă numai atît, ci să crească - şi cantitativ, şi calitativ - spre a deveni cu adevărat puternică şi reprezentativă. Guvernanţii noştri ar merita din plin ca visul urît de hibernare să se prefacă la primăvară într-un adevărat coşmar. Prin urmare, eu unul sînt de partea Pieţei, dar încerc să nu mă amăgesc că ea ar fi, deocamdată, mai mult sau altceva decît este.

P. S. Vă asigur, domnule Cristian Comănescu, de toată simpatia mea (critica nu exclude solidaritatea).

 
La 27/1/12 7:21 p.m. , Anonymous Anonim a spus...

Se pricepe dom' doctor la coloană vertebrală.
Una mai veche:
Ministrul de Externe, Teodor Baconschi, s-a adresat, oarecând Elenei Udrea, spunându-i că trebuie să facă eforturi să nu cadă sub farmecul ei, lăudând-o că este inteligentă, frumoasă, tenace şi apreciind că nu o deranjează vecinătatea oamenilor de valoare.
Una mai de curând: pasiunea lui Baconschi pentru "Statele Unite ale Europei".
Una de ieri-alaltăieri:
La plecarea de la MAE: "Am împachetat totul foarte repede, date fiind împrejurările. Dar mă aşteaptă în plan politic o muncă de construcţie, extrem de laborioasă, de serioasă şi sunt..." etc., etc.,etc.
Aştia i-au dat un şut în coloana vertebrală, iar el e gata să-i pupe tot p-acolo pe undeva, pardon de expresie.
Să nu-i zici smerenie, că nu te crez.

 
La 27/1/12 10:34 p.m. , Blogger Răzvan Codrescu a spus...

@ Anonimului de la 7.21 PM:

Nu zic nimic de smerenie, că-i din alt registru. Dar, deşi n-am competenţe medicale, cred că una e să fii lipsit de coloană vertebrală şi alta să ai unele defecţiuni la ea. Eu nu vreau să-l idealizez pe d-l Baconschi şi nu cazul Baconschi e miza discuţiei noastre. Iată că a fost dat jos, pe drept sau pe nedrept. Simţiţi că vă e mai bine? Hai să fim serioşi! Dacă grosul clasei noastre politice ar fi fost numai de nivelul lui Baconschi (intelectual, profesional, moral), fiţi siguri că n-am fi ajuns unde am ajuns. Să te cramponezi de un Baconschi în ţara lui Iliescu, Năstase, Ponta, Vanghelie, Voiculescu, Băsescu, Becali, Vîntu, Mazăre, Oprescu etc. e cel puţin o naivitate. Şi nu cred că greşesc spunînd că acest gen de naivitate ne-a costat scump în toţi aceşti 22 de ani de război româno-român, de ticăloşie cronicizată la nivelul de sus şi de cecitate resentimentară la nivelul de jos. Domnul doctor trebuie să ştie mai bine decît noi că dacă n-ai pus diagnosticul corect se duce dracului orice demers terapeutic. Păi dacă problemele noastre sînt Baconschi şi Neamţu, atunci ori sîntem proşti, ori sîntem năuci. Eu sper, totuşi, să fie vorba de năuceală, căci din năuceală îţi revii, dar din prostie nu prea...

 
La 27/1/12 11:10 p.m. , Anonymous Anonim a spus...

Nu vedeti, bre, ca in politichia de la Romanica intelectualul de elita, daca se baga, e bun ca sa focalizezi pe el antipatia prostilor, iar la o adica sa il sacrifici ca pe Motoc, ca sa mergi tu, marele ticalos, mai departe? Popor mioritic, nu-i de mirare ca suntem prosti ca oaia cand se base, dar mai avem si orbul gainilor!

 
La 27/1/12 11:56 p.m. , Anonymous Anonim a spus...

Nu merge tara rau ca s-ar crampona cineva de unul ca Baconschi. Sa fim seriosi.
Impotriva lui nu s-au cramponat decat colegii din partidul in care singur s-a introdus sau cine stie ce gazetari de doi bani.
De unul ca Baconschi nu te cramponezi, mai degraba ti-e necaz ca intra in combinatii din astea. Ca a fi pedelist cu acte, e ceva de toata jena.
Cei ca dom' doctor l-ar simpatiza mai degraba, mai ales de si-ar trata "defectiunile".
Nu face să te cramponezi impotriva lui Baconschi.
Insa nu face nici sa te cramponezi in favoarea lui Baconschi.
Pentru că, de pildă, să moşmondeşti defectiunea Corneanu, e greu de scuzat sau de ignorat la un doctor in teologie ortodoxa ca dl.Baconschi.
Una peste celelalte, o fi el cum o fi pe la intelect si pe la profesie, dar la declaratii ridicole, numai bietul Paleologu cel tanar il concureaza.
Nu, problemele noastre nu sunt Baconschi, Neamtu, Paleologu, etc. Ca sunt pe linie moarta (desi Neamtu are mari expectatiuni si va fi poate valorificat de alti politicieni).
Dar faptul ca ei nu se trezesc din nauceala, e o mare problema in ce-i priveste. Da' o fi nauceala? Ca nici prosti nu par a fi...
In fine, Dumnezeu sa-i lumineze.
Că a sprijini si, mai cu seama, a face politica de soiul acesta, e mare rau.

 
La 28/1/12 1:41 a.m. , Anonymous Păstorelul a spus...

Nu fiţi ca oaia când se… Băse-
scu…laţi, voi oropsiţi ai sorţii,
că nu-i pe lume ţară să se
dea mai în brânci de ceasul morţii!

 
La 28/1/12 2:09 a.m. , Blogger Răzvan Codrescu a spus...

Anonimului de la 11.56 PM:

Om vedea ce-o mai fi şi cu ei (şi cît ţine teologia la tăvăleala politicii). Deocamdată impresia e că în PDL – care în mare măsură înseamnă Traian Băsescu – „Albă ca Zăpada” (Noua Republică) este mai în graţii decît „Cenuşăreasa” (Fundaţia Creştin-Democrată). Mă tem însă că, pentru celula pedelistă, două erau prea mult, iar una e prea puţin…
În orice caz, aşa cum stau lucrurile în momentul de faţă, dacă „fecedistul” Baconschi s-ar întîlni cu „nereistul” Neamţu pe o scară, ca Iorga cu A. C. Cuza odinioară, A. C. Neamţu i-ar putea spune lui Nicolae Baconschi (la întrebarea: „Ce mai faci?”): „După cum se vede, maestre, eu urc în timp ce dumneata cobori”. (Eu, întîmplîndu-se să-i cunosc pe amîndoi, mărturisesc însă că mai degrabă aş coborî cu unul decît să urc cu celălalt…)


Păstorelului care şi-a pierdut (firea cu) oile:

De oaia proastă nu dă bine
să zică tocmai… Păstorelul!
Cu oaia dacă ţi-e ruşine,
mă-ntreb cam cum te ai cu Mielul?

 
La 28/1/12 3:41 a.m. , Anonymous Corneliu a spus...

O sa fie Basescu crestin cand o fi Baconschi marinar!

 
La 28/1/12 8:22 a.m. , Anonymous Păstorelul a spus...

@ Răzvan Codrescu

Eu, ca Păstorel, ştiu bine
ce-i cu bietele ovine,
iar cu Mielul jertfei sfinte
nu fac jocuri de cuvinte…

 
La 29/1/12 7:28 p.m. , Anonymous Anonim a spus...

Acum se hiberneaza. dar vine ea si primavara!

 
La 29/1/12 9:24 p.m. , Anonymous Anonim a spus...

Hibernare, hibernare... dar vro suta de manifestanti tot au fost in Piata Universitatii. Asta da eroism civic, nu credeti?

 
La 30/1/12 4:27 p.m. , Anonymous Anonim a spus...

@ Razvan Codrescu

Aveti dreptate, dar poate din acest inceput( sper sa fie asa) sa se nasca, in timp, CEVA-ul acela. Oricum, oricand voi fi pentru exprimarea nemultumirilor in strada, decat in fata monitorului :) Multumesc de raspuns, simpatia este reciproca.

C.C.

 
La 31/1/12 10:28 p.m. , Blogger Răzvan Codrescu a spus...

Unui Anonim nepostat:

Aţi înţeles totul atît de anapoda încît v-aş fi făcut un deserviciu să vă postez. Aveţi cecitatea suspicioasă şi încrîncenată a oamenilor ulceraţi, iar "dezamăgirea" nu v-am produs-o eu, cum vi se pare, ci o purtaţi în propria dvs. suficienţă "ficţionistă".

 
La 7/2/12 11:02 p.m. , Anonymous Anonim a spus...

ce pacat, Mihai Neamtu cum sa ratezi o asa oportunitate. ai fi un bun prim ministru, sau macar un ministru mai maruntel, poate in locul prietenului FUneriu, asa ca sa mai schimbati o impresie .. doua.

 

Trimiteți un comentariu

Abonați-vă la Postare comentarii [Atom]

<< Pagina de pornire