tag:blogger.com,1999:blog-6146195831520840078.post7412064366498435567..comments2024-01-13T04:55:15.737+02:00Comments on Blogul lui Răzvan Codrescu: CLAUDIO MUTTI: DESPRE “VELTRO”-UL DANTESCRăzvan Codrescuhttp://www.blogger.com/profile/02880173745725996944noreply@blogger.comBlogger5125tag:blogger.com,1999:blog-6146195831520840078.post-73092808736503228062015-08-18T16:33:27.737+03:002015-08-18T16:33:27.737+03:00Fiind anonime, cred ca pot ramine pe blog, ca most...Fiind anonime, cred ca pot ramine pe blog, ca mostre de cum se poate lua razna. De altfel, prea putini vor ajunge sa le citeasca, fiind vorba de o postare atit de veche.Răzvan Codrescuhttps://www.blogger.com/profile/02880173745725996944noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6146195831520840078.post-4480732283563767802015-08-18T10:52:56.476+03:002015-08-18T10:52:56.476+03:00Iar va deranjez .V-as ruga sa stergeti aceste com....Iar va deranjez .V-as ruga sa stergeti aceste com. , daca doriti , bineinteles , caci nu fac decit sa citez , dar am avut deja de-a face cu initiatii .Aveti aici o explicitare tehnica a ,supralicitarii, de mai sus , mult mai clar expusa de Crowley .Aici e un pasaj din mentorul lui Mutti , Serrano sau Pirvulesco , J. Evola :<br />,, Ne-am referit deja la cauzele tehnice ale „diabolizării" experienţei, ca şi la rolul pe care l-ar fi<br />putut juca in această privinţă un factor specific, şi anume reprimarea şi osindirea teologică a sexualităţii<br />in cadrul creştinismului. in principiu ar mai trebui să examinăm insă şi posibilitatea unei<br />intrebuinţări instrumentale conştiente a tot ceea ce prezintă caracterul unui substrat demonic şi<br />inform frinat de formele unei religii anumite: intrebuinţare dirijată in scopul unei transcenderi<br />particulare a acestor forme>şi ai unei participări potenţiale la incondiţionat. Am putea Spune, poate<br />mai clar, că, in asemenea cazuri, forma prezentindu-se ca o limitare, ceea ce se află dedesubtul<br />formei este mobilizat in mod riscant ca mijloc de acţiune contra formei, pentru a ajunge la ceea ce se<br />află deasupra formei („formei" ii corespund, mai cu seamă in religiile teistice, figuri divine<br />particulare, dogme, precepte stricte, interdicţii etc). in cazuri anomale, cind, orice am face, răminem<br />in curentul psihic al tradiţiei corespunzătoare, o atare tehnică poate prezenta efectiv, privită din<br />exterior, trăsăturile unei contrareligii, ale unei religii inversate, ale unui „satanism". ,,<br /><br />Este calea ,de mina stinga, , propovaduita de Evola , anticrestinul citat atit de des de conservatorii crestini .Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6146195831520840078.post-44666337236551551652015-08-18T10:31:22.284+03:002015-08-18T10:31:22.284+03:00Nici eu nu prea inteleg , stiti cum e cu gnozele a...Nici eu nu prea inteleg , stiti cum e cu gnozele astea , sint sofisticate ...Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6146195831520840078.post-70893715748007213002015-08-18T09:28:41.906+03:002015-08-18T09:28:41.906+03:00Eu nu înțeleg nimic, dar poate înțeleg alții...Eu nu înțeleg nimic, dar poate înțeleg alții...Răzvan Codrescuhttps://www.blogger.com/profile/02880173745725996944noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6146195831520840078.post-1441891747796188432015-08-18T09:18:37.138+03:002015-08-18T09:18:37.138+03:00
.,, Lucifer nu este numai imanent lumii noastre....<br /> .,, Lucifer nu este numai imanent lumii noastre. Or, nu e posibil Imanent fără Transcendent, a cărui oglindire este. Lucifer e primul din spiritele interioare şi cel mai absolut necesar operei de creaţiune.Căci negaţiunea radicală a lui Lucifer în lume devine cu totul altceva în Principiu. Devine o posibilitate de determinaţiune negativă.Satan neagă lumea: trebuie să-l supralicităm, să împingem negaţiunea la superlativ şi atunci dispare şi Lumea şi Satan; rămâne din el ceva care se transformă în determinaţie negativă; procesul e apofatic.,, - Geticus .<br />acelasi ucenicnoreply@blogger.com