tag:blogger.com,1999:blog-6146195831520840078.post2768300800471904937..comments2024-01-13T04:55:15.737+02:00Comments on Blogul lui Răzvan Codrescu: DESPRE PĂCATELE PREOŢILORRăzvan Codrescuhttp://www.blogger.com/profile/02880173745725996944noreply@blogger.comBlogger18125tag:blogger.com,1999:blog-6146195831520840078.post-79248887672929059722011-05-03T21:16:05.412+03:002011-05-03T21:16:05.412+03:00Cineva imi spunea sa nu privesc omul,preotul,pasto...Cineva imi spunea sa nu privesc omul,preotul,pastorul,ci sa ascult doar cuvantul lui Dumnezeu.Of....dar cand vezi cum esti sfidat de catre cei care imbraca haina preoteasca,cum sa-ti vina sa mai mergi la biserica.Am fost in Spania in spital,acolo preoti veneau in fiecare zi si se rugau cu bolnavi,in Romania nu am vazut picior de preot......lilihttp://www.gratisfilmeonline.com/noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6146195831520840078.post-5823907111566322542010-03-21T05:56:04.142+02:002010-03-21T05:56:04.142+02:00Personal nu cred ca a avea o parere diferita despr...Personal nu cred ca a avea o parere diferita despre actiunile cuiva etc. inseamna "a judeca". In afara de asta , din cite imi amintesc eu, exista o nuantare in Biblie, o gradatie... mi se cere sa scot mai intii birna din ochiul meu si abia dupa aceea sa ma ocup de celalalt ( daca imi mai ramine timp, energie si gust) . <br /><br />In rest, nu inteleg de ce atitea zbateri si bateri de cimpi originale, cind chestiile astea s-au spus deja de mult , mult mai clar si mai competent. Si nu in ultimul rind, mult mai putin emotional. Iata citeva mostre: <br /><br /> “ Iehovistii… Mai toti au parasit ortodoxia pe motivul ca “popa din sat era betiv” sau “era curvar” sau “facea politica” sau era “lumet”. <br />Ca si cum valabilitatea invataturii lui Hristos ar fi la cheremul ticalosiei cutarui popa din cutare comuna… <br />Copii mari ! Ei spun: ce valoare pot avea Tainele savirsite de un preot nedemn ? Deplina valoare. Raspunsul a fost dat inca din anul 311 la Conciliul din Arles, dupa erezia donatista care judeca intocmai ca martorii lui Iehova. Ambele erezii ( donatista, iehovista ) tin de un purism infantil: confuzia intre instrumentul uman si esenta divina, care trece prin instrumentul uman precum un curent electric instantaneu , necontaminat de tubul prin care se scurge . ( N.Steinhardt – Jurnalul fericirii ) <br /><br /><br />“Cea mai mare persecutie a Bisercii Ortodoxe vine de la nevrednicia slujitorilor ei “ (Pr. Bededict Ghius ) <br /><br /><br />“ A preotului este numai a deschide gura si Harul lucreaza… nu se amesteca niciodata pacatele preotului cu Harul lui Dzeu, pe care l-a luat la hirotonire, ca atunci n-ar mai fi Har. Preotul nu lucreaza in virtutea personala, ci in virtutea harului. “ ( Sf. Ioan Gura de Aur)carmen aldulescunoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6146195831520840078.post-26551540916571892742008-09-28T01:04:00.000+03:002008-09-28T01:04:00.000+03:00Serios? Mie mi se pare ca facea legatura intre nic...Serios? Mie mi se pare ca facea legatura intre nicodim si heraasku. Abureala continua!...Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6146195831520840078.post-36674624357728352472008-09-27T08:09:00.000+03:002008-09-27T08:09:00.000+03:00@ Printul Caspian:Desteptul de Doyle nu identifica...@ Printul Caspian:<BR/><BR/>Desteptul de Doyle nu identifica un anonim, ci un tip de mentalitate. E si el, in fond, ca mine si ca tine: nu rezista ispitei de a da o lectie. Ceea ce in lumea basmelor este intotdeauna mai lesne de spus decit de facut.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6146195831520840078.post-45060267640159943892008-09-27T00:31:00.000+03:002008-09-27T00:31:00.000+03:00Pentru Diana:Realitatea este de o complexitate ire...Pentru Diana:<BR/><BR/>Realitatea este de o complexitate ireductibilă la reţete, dar un lucru e cert: nu slujim realităţii făcîndu-ne că nu o vedem. Trebuie să punem degetul în rană atunci cînd e nevoie. Nu există principiu în numele căruia să ascunzi adevărul sau să mistifici realitatea (oricît de dură şi de neconvenabilă ar fi). Poţi critica sau chiar pedepsi cu iubire. O face Dumnezeu Însuşi şi ne îndeamnă şi pe noi în acelaşi sens (cf., de pildă, Matei 10, 34-37). Cînd este vorba de datoria faţă de Hristos, nu-i prietenie sau rudenie care s-o anuleze sau s-o suspende. Sigur că, în concret, nouă ne e greu să răspundem întocmai acestei solicitări radicale, numai că ea există şi constituie adevărata măsură a asumării sacrificiale. Nici o cruce nu este uşor de purtat, îţi vine să strigi ca Fiul Omului în noaptea Ghetsemanilor: "Ia paharul acesta de la mine!", dar pînă la urmă eşti chemat să înţelegi că voia lui Dumnezeu e mai presus de voia, interesele, sentimentele noastre omeneşti. Mîntuirea nu este suma soluţiilor uşoare, ci suma dificultăţilor "răbdate pînă la capăt". "Scandal" şi "nebunie" e crucea, dar "toate se cer după ea", în cer şi pe pămînt.Răzvan Codrescuhttps://www.blogger.com/profile/02880173745725996944noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6146195831520840078.post-67305867578756162842008-09-26T19:37:00.000+03:002008-09-26T19:37:00.000+03:00Anonimii se ocupa cu identificarea anonimilor! E d...Anonimii se ocupa cu identificarea anonimilor! <BR/><BR/>E de-a dreptul ridicol si rizibil. In plus, intre nicodim, bloggoslov, heraasku si alti bravi sclavi fericiti care pozeaza in vajnici aparatori ai ortodoxiei de debara eu nu vad nicio diferenta.<BR/>Continuati baieti, continuati sa va acuzati reciproc de prostie, nesimtire, dobitocie si tot ce va mai vreti voi. Stati in debara, sper sa ajungeti cu totii in Narnia sa va aratati vitejia! Va astept.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6146195831520840078.post-1562553612168559922008-09-26T12:47:00.000+03:002008-09-26T12:47:00.000+03:00Povestea asta cu "a nu-ti judeca aproapele" nu e p...Povestea asta cu "a nu-ti judeca aproapele" nu e prezentata suficient de clar dp meu dv. Si anume, cand vine vorba despre un om necinstit/ticalos din proximitatea ta poti:<BR/>- sa distingi corect ca omul este indoielnic si sa te rogi pentru el sa se indrepte;<BR/>- sa distingi corect ca omul este cum este si sa il afurisesti peste tot unde mergi;<BR/>- sau iti bagi capu in nisip in legatura cu omul respectiv;<BR/>Mie, personal, mi se pare o eroare sa te feresti in a vedea ce fel de oameni sunt cei din jurul tau, la fel cum e o eroare sa te apuci sa ii barfesti si sa ii afurisesti pe cei mai necinstiti dintre cunoscutii tai.<BR/>Si o intrebare:<BR/>nu e de datoria unui credincios sa denunte si sa incerce sa indeparteze din Biserica genul de preoti nevrednici cum erau cei din articolul de mai sus?<BR/>In sensul ca da, credinciosul trebuie sa fie alaturi de preot, sa il ajute sa se indrepte, dar vizavi de functia de preot, nu ar trebui sa militeze pentru demiterea lor?<BR/>Dau un exemplu ca sa fie mai clar ce am scris mai sus: cand un apropiat comite o faradelege, e normal sa il denunti la politie/tribunal, dar in acelasi timp e normal, odata ajuns in inchisoare, sa ramai in continuare alaturi de el.<BR/>Domnule Razvan Codrescu, cum delimitati/interpretati dvs datoria civica si datoria personala a unui crestin vizavi de societatea si apropiatii sai?[in situatiile prezentate in articolul de sus, spre exemplu]Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6146195831520840078.post-30933997593081040502008-09-26T08:27:00.000+03:002008-09-26T08:27:00.000+03:00Speranta mea in legatura cu Nicodim a fost infirma...Speranta mea in legatura cu Nicodim a fost infirmata: nu i-a luat-o tastatura pe dinainte. Intre celelalte doua explicatii - prost si/sau nesimtit - mi-e greu sa ma hotarasc (mai ales ca nu se exclud, ci se complinesc): e mai mult prost sau mai mult nesimtit? Poate ne ajuta tot Arthur Blogg and Doyle...Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6146195831520840078.post-79896269031746221922008-09-26T08:16:00.000+03:002008-09-26T08:16:00.000+03:00Felicitări, Arthur Blog and Doyle! Numai că aici e...Felicitări, Arthur Blog and Doyle! Numai că aici e România (pitorească, eternă, fascinantă), singura ţară din lume în care acefalul poate fi bicefal: tipii de soiul ăsta nu se potolesc nici dacă sînt deconspiraţi, ba chiar o iau de la capăt cu şi mai mult tupeu.Răzvan Codrescuhttps://www.blogger.com/profile/02880173745725996944noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6146195831520840078.post-57829005152997121232008-09-26T01:30:00.000+03:002008-09-26T01:30:00.000+03:00„ – Holmes, începu Watson cu un aer prudent, are v...„ – Holmes, începu Watson cu un aer prudent, are vreo semnificaţie faptul că „nicodim” pare să fie tot una cu „Heraasku”?<BR/>– Dragul meu Watson, mă tem că nu are nici una, răspunse Holmes înveselit de curiozitatea prietenului său. Doi oameni singuri, care nu pot face nici bine, nici rău nimănui, nici măcar lor înşişi. Aş vrea să ştiu însă cum ai ajuns la această concluzie?<BR/>– Ei bine, am observat că amîndoi profită de publicarea textelor altora pentru a-şi expune propriile lor păreri; mai departe, am văzut şi că cei doi obişnuiesc să critice textele pe care le-au folosit ca pretext, fără să ştie însă prea bine ce se spune în ele. Iar atunci cînd li se atrage atenţia că în materialele pe care le critică este vorba despre altceva, ei nu recunosc niciodată că afirmaţiile pe care le-au făcut puţin mai devreme erau pe lîngă subiect şi fie se declară formal de acord cu autorul, fie schimbă subiectul. Cînd li se atrage din nou atenţia că sunt incapabili să discute fără să atragă atenţia asupra propriei lor persoane şi că sunt incoerenţi (sărind de la una la alta astfel încît eventualii cititori sunt obligaţi să renunţe la continuarea dialogului), încep să folosească un limbaj violent (acuzîndu-i pe interlocutori că se fac vinovaţi de acea proastă creştere pe care, de fapt, doar aceştia doi o dovedesc pe blog ), ameninţînd în cele din urmă că pleacă, dar fără a se ţină vreodată de cuvînt. <BR/>– Felicitări, bătrîne! Mă bucur să constat că spiritul dumitale de observaţie nu se lasă afectat de vremea asta mohorîtă. Chiar dacă demonstraţia ta este convingătoare, aş mai adăuga şi că, după cum ai remarcat de bună seamă şi dumneata, amîndoi apar şi dispar cam în acelaşi timp. Dar mai ales, ceea ce au în comun este neputinţa lor de a ţine cumpăna între realităţi complementare: Heraasku crede că orice implicare a creştinilor în lume este utopie (i-ar prinde bine să mediteze la pilda Samarineanului milostiv din capitolul 10 al Evangheliei după Luca), iar nicodim crede că orice cădere a credincioşilor se datorează exclusiv credincioşilor. Evident, atît Heraasku cît şi nicodim se consideră creştini, însă e greu de înţeles cum poate un adevărat creştin să separe cu atîta uşurinţă clerul de mireni (în textul lui Danion Vasile responsabilitatea căderii unuia le revine tuturor, aşa cum este şi firesc pentru cei aflaţi într-un singur Trup). Dar astea nu sunt probleme pentru adevăraţii detectivi, dragă Watson. Pînă şi un om practic precum bunul inspector Lestrade se ocupă de chestiuni mai serioase.” (Din cartea lui Arthur Blog And Doyle, Blurriness and Its Anonymous and Innocuous Architects).Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6146195831520840078.post-79359260865734674442008-09-25T20:20:00.000+03:002008-09-25T20:20:00.000+03:00Cel care semneaza "bloggoslovul" nu-i decat un dob...Cel care semneaza "bloggoslovul" nu-i decat un dobitoc dintre cei care nu-si pot exprima parerea fara sa arunce cu propriile mizerii in ceilalti. El nu merita un raspuns ci compasiunea noastra pt un om bolnav.<BR/>Eu nu acuz pe Danion Vasile ori pe Razvan Codrescu de campanie impotriva preotilor. Articolul prezentat aici e in limitele normalului. Campania impotriva preotilor insa este o realitate. De aceea, daca ar fi ceva de reprosat strict raportandu-ne la articolul de pe acest site, este faptul ca mi-as fi dorit un articol despre starea reala a credinciosilor( de tip blaggoslovul de exemplu) care in loc sa se uite la propriile pacate au foarte mult timp sa judece preotii.<BR/>De aceea isi permit tot felul de mascarici ce se cred credinciosi sa judece si sa arunce cu noroi ba in ierarhi, ba in preoti, pentru ca nu mai constientizeaza rolul preotului si importanta lui la propria LOR mantuire. <BR/>Daca un preot e nevrednic va fi judecat aspru de Hristos si isi va lua plata sa, dar daca un "credincios" de tipul acesta va judeca si umili un preot, din mandrie evident, se va osandi singur si sigur. Preotul nevrednic poate mai are sansa indreptarii, dar un astfel de "credincios" mandru si clevetitor, ma cam indoiesc ca se mai poate indrepta cu asemenea atitudine. Si repet ceea ce nu vor sa vada in raspunsul meu "bloggoslovii": Judecarea aproapelui, in cazul nostru a preotului, ales de Insusi Hristos (indiferent ce cred unii), o fac cei ce nu-l iubesc pe Hristos si aproapele, cei mandri, clevetitori si care au doar scopul de a defaima pe altii. <BR/>Hristos lucreaza chiar si prin cel mai nevrednic preot de pe pamant, fratilor! Indiferent de ceea ce vreti, ganditi sau va doriti dvs.! Sa va fie clar asta. Iar plata pt pacatele si faradelegile preotilor nevrednici va fi neinchipuit de groaznica, asa ca nu mai e nevoie de "judecata dreapta" si "plina de credinta" a unor "bloggoslovi".<BR/>Caderea morala a credinciosilor vine nu prin preot, ci prin mandria lor de a se crede in masura sa judece pe oricine,orice, pe toti si pe toate, numai pe ei insisi nu.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6146195831520840078.post-63309464199836862392008-09-25T19:33:00.000+03:002008-09-25T19:33:00.000+03:00pt Nicodim,dezleganiile le fac chiar preotii din o...pt Nicodim,dezleganiile le fac chiar preotii din orase mari asa zisa deschisul ,,cartii,, ghicitul viitorului,Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6146195831520840078.post-52390635685304450382008-09-25T19:26:00.000+03:002008-09-25T19:26:00.000+03:00Desigur ca presa poate exagera dar nu e numai vina...Desigur ca presa poate exagera dar nu e numai vina presei,eu as putea sa va dau exemple reale de asa cazuri.ce folos aduc ei omului care merge la biserica si caruia i se cere sa nu judece sa inchida ochii si sa se roage la ce?dar e usor sa apelezi la citate si paragrafe din biblie pt a justifica nu judeca preotii.este putin prea mult sa ceri acceptarea cuiva care nu are nimic de a face cu Dumnezeu dar care e lasat sa slujeasca in locasul bisericii..e privit ca si cum daca regulile de viata ale lui Dumnezeu nu sunt urmate de cel care l slujeste cum va sti acel preot masura sa mi dea mie canon sau sa mi ierte pacatele.oo atunci sa ne ducem cu totii la ei preotii pacatosi pt ca ne vor ierta pacatele usor ,,, si doar pacatele iertate de preot nu mai sunt pomenite la judecata lui Dumnezeu,,(oare?)hai deci sa ne jucam de a preotii cu obladuirea milostiva a mai marilor bisericii care nu vor sa faca ordine,mergand si ei deci pe ideea iertarii?asta vor credinciosii aceia ca sa se ia masuri de indepartare a preotilor care smintesc pe ceilalti,de vina ca preotii sunt asa e sistemul de selectie de la teologie faptul ca se duc toti care nu au nici o traire religioasa.Putem sa i numim ugigasi de suflete pt ca ei alunga credinta din oameni si nici pt asta nu e o pedeapsa?o dar milostivirea e gresit folosita. Dumnezeu fiti siguri nu vrea asa, insa noi ne pricepem sa interpretam asa cum ne convine.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6146195831520840078.post-19386127805699596742008-09-25T08:32:00.000+03:002008-09-25T08:32:00.000+03:00N-ar fi rău, pentru că ne-ai cam băgat în ceaţă......N-ar fi rău, pentru că ne-ai cam băgat în ceaţă...Răzvan Codrescuhttps://www.blogger.com/profile/02880173745725996944noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6146195831520840078.post-49702011753969485472008-09-25T08:27:00.000+03:002008-09-25T08:27:00.000+03:00Sâmbătă aş prelua şi eu materialul. Cât să se mai ...Sâmbătă aş prelua şi eu materialul. Cât să se mai obişnuiască oamenii cu noua mea adresă...Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6146195831520840078.post-2518970204358407872008-09-25T07:21:00.000+03:002008-09-25T07:21:00.000+03:00Nicodim pare ca scrie fara sa fi citit articolul. ...Nicodim pare ca scrie fara sa fi citit articolul. Autorul acestuia, cunoscut teolog si chiar ultraortodox, se raporteaza la fapte concrete, nu face nici o generalizare fortata, nu da nici un sfat gresit, iar in inima lui sufera pentru neregulile pe care le critica responsabil, evident strain de orice interese necurate.<BR/>O fi "campanie" impotriva preotilor sau Bisericii in mass media, dar articolul de fata n-are nici in clin, nici in maneca cu ea. Iar Nicodim, daca nu vede atata lucru, ori e prost, ori e nesimtit, ori i-a luat-o pur si simplu tastatura pe dinainte. Sa speram, frateste, ca e vorba de ultimul caz...Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6146195831520840078.post-65148685491986526062008-09-24T23:07:00.000+03:002008-09-24T23:07:00.000+03:00Este adevărat că, indiferent de caracterul preotul...Este adevărat că, indiferent de caracterul preotului, întotdeauna se vor găci destui care să-i găsească defecte. Ba chiar daca preotul ar trăi în sfinţenie, şi tot va fi bîrfit şi calomniat. Însă preotul trebuie să ştie asta, trebuie să ştie la ce se înhamă cînd acceptă hirotonia şi n-ar trebuie să fie indignat nici măcar atunci cînd este osîndit pe nedrept. Căci el vine să slujească, nu ca să fie slujit.<BR/>Pe de altă parte, mie mi s-a părut că în textul fratelui Danion s-a afirmat destul de limpede că starea duhovnicească a preotului este legată de cea a enoriaşilor:<BR/>("Preoţii sunt, într-un fel, nu numai copii ai parohiei în care au crescut, ci şi roadele parohiei pe care o păstoresc") Autorul dezaprobă şi judecarea preoţilor nevrednici de către necredincioşi, arătînd că şi în condiţiile în care credincioşii sunt păstoriţi de un preot slab, ei tot se pot mîntui dacă se smeresc şi se roagă pentru preotul lor. <BR/>Mie mi s-a părut un articol echilibrat, şi nu văd în ce fel face el parte "dintr-o campanie de discreditare a preotului ortodox", cum consideră nicodim.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6146195831520840078.post-17901103401708782722008-09-24T22:13:00.000+03:002008-09-24T22:13:00.000+03:00Este clar ca de ceva vreme, pe toate canalele mass...Este clar ca de ceva vreme, pe toate canalele mass-media (tv, ziare, internet etc.), se duce o campanie de discreditate a preotului ortodox sau a clericului in general.Pentru mine e limpede ceea ce se urmareste.<BR/>Dar, as vrea sa vad si sa citesc si niste eseuri despre cat de evlaviosi, de plini de credinta si dragoste, sunt credinciosii ortodocsi din zilele noastre.<BR/>Tare mi-ar placea sa se judeca nu doar cum sunt sau nu sunt preotii, ci cum sunt si nu prea sunt credinciosii: sa vorbim despre formalismul aproape omniprezent al "credinciosilor practicanti", despre avalansa de superstitii si practici straine invataturii de credinta ortodoxe a acestor credinciosi, despre faptul ca azi nu rugaciunea, postul sau spovedania si impartasania sunt leacuri pentru suflet si trup, ci tot felul de "dezleganii" si "deschisul cartii" sau "pusul hainelor sub analogul preotului cand se citeste Evanghelia" sau "atinsul icoanelor cu fulare, maieuri, batiste etc.", asta ca sa dau doar cateva exemple. Si sa nu-mi spuneti ca din vina preotilor s-a ajuns aici, fiindca nu e deloc asa. <BR/>Oamenii de azi sunt credinciosi intr-un mod foarte "modern", relaxant, fara jertfa sau nevointa. Sunt credinciosi fiindca asa cred si nu pt ca ar fi. Vorbim nu de toti, dar de majoritatea. <BR/>Lipsa de respect fata de preot izvoraste din lipsa de dragoste fata de Dumnezeu. Un om smerit, cu frica de Dumnezeu, care se preocupa in fiecare clipa de mantuirea lui, nu mai are timp si nici nu mai vrea sa "observe" atat de atent ce face preotul si nici nu-l mai preocupa micile sau marile scapari ale preotului.<BR/>Insa tocmai cei mai necredinciosi dintre credinciosi au obraznicia ca, dupa ce ca nu cunosc nici macar 10% din invatatura de credinta sau vin pe la biserica din cand in cand, au obraznicia sa-i judece si sa-i blesteme pe preoti. Si cred ca isi vor lua plata lor. <BR/>Faceti un eseu despre cat de greu ii este preotului de azi, cu constiinta si dragoste de slujirea aceasta sfanta, sa razbeasca prin atatea si atatea obstacole si greutati. Intrebati un astfel de preot, dupa care vad ca tanjiti, cum se comporta credinciosii acestia dornici de preoti buni cu el. Si o sa va spuna cum se profita de blandetea lui, cum este "pacalit" si "inselat" pt ca, "nu-i asa, cu asta merge", cum e vorbit si el pe la colturi, si cate si mai cate. <BR/>Nu domnilor, nu preotii au ceva, ci noi! Si nu preoti buni cauta cei care ii discrediteaza pe cei cu slabiciuni, ci dau afara mizeria si rautatea din ei. Din rautate o fac. Ii instiga invidia si ura. Nimeni nu intreaba niciodata un preot ce greutati are, cum traieste, unde locuieste sau daca are unde. <BR/>N-am auzit vreodata ca un preot sa<BR/>fie smintit de vreo slabiciune a vreunui credincios al sau, in schimb tare repede se mai smintesc credinciosii pe seama preotilor. Asta pt ca nu au altceva de facut decat sa caste gura la ceea ce nu trebuie. Cand are preotul masina ca de ce are, cand nu are si merge cu metroul sau tramvaiul ca ce cauta preotul asta pe strada, se uita la tine ca la gradina zoologica. <BR/>Asa ca problema e gresit pusa. Nu preotii sunt de vina, ci rautatea noastra si lipsa dragostei dintre noi. Cu noi suntem foarte ingaduitori, dar cu preotii judecam la sange, suntem mai "drepti" decat Dumnezeu. Si ar trebui sa fie tocmai invers.<BR/>Prin aceasta atitudine, multi se vor asandi singuri si vor pieri sufleteste.Anonymousnoreply@blogger.com